HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

fredag 15 juni 2012

Nytt från Cream!!!

-så mycket snyggt har anlänt till butiken igår och nu behöver vi göra om för att ge mer plats!
Det närmsta dagarna får vi ta fram penseln igen...
Till alla er som frågat efter tights, har det kommit in superfina tights i nya modeller mm. De som tagit slut har vi lyckats få tag på igen och nu även svart och vitt. De inkommer troligtvis på måndag. Först till kvarn....

Här kommer en bild kavalkad på de kläder som just nu finns i butiken.....lite olika storlekar i olika plagg. Även upp till 46 samt XXL. Nu även fina baslinnen i fin kvalité. Kom in och titta i butiken!

Lite nyheter på mathyllan finns också!






Baslinnen s-xxl!






Jättefin väska i dimrosa!
649:-

Bomullsstrumpor 169:-, 36-41.



Finns även i mullvadsbrun!

Varmt välkomna in och prova!

Önskar

Helen & Mia

Ps Lördagar öppet till kl 16:00 nu i sommar!

söndag 3 juni 2012

Denna vecka har vi kanonerbjudande på Bastion Collection 50% först till kvarn!

4/6 - 9/6






VÄLKOMNA!

 

fredag 1 juni 2012

Nya kläder från Cream!!!

Oj så mycket fina kläder som kommit in, ifrån Cream!



Samtliga kläder finns från 36 t om 46 el S-XL

Begränsat antal!

Varmt välkomna!

lördag 19 maj 2012

Underbart att åter se så mycket folk på Noras gator!

Veckan har gått så fort och vad kul med så mycket folk! Vi har fått mycket nytt ifrån Strömshaga!
Allt i härliga färger! Cykeluthyrningen är i fullgång!

Nya Woodwick ljus och nu även Ribbonwick som brinner fantastiskt utan att spraka, men luktar ljuvligt!


Myckt snyggt till altanen, balkongen eller trädgården finns på hyllorna!


Äpple i hönsnät i olika storlekar!

Kanonsnygga lyktor!







Tvättbara vår/sommar mattor!


Mumsiga kastruller ifrån Ib Laursen!







Veckans vara 21/5-26/5 lämnar vi 25% på alla färdiga gardinlängder, gäller ej hissgardiner!


VÄLKOMNA TILL OSS!







tisdag 15 maj 2012

Mycket har hänt den sista veckan......och bara positivt!

I slutet av veckan var det premiär för kläder på Helens Hörna. Härliga kläder från Cream landade i butiken. Detta var bara en liten del...av det som komma. Ögongodis. Under veckan kommer vi att visa dem här på bloggen, med en riktig provdocka....Nu blir det bara några galgar...
Välkomna in i butiken med jämna mellanrum, då sändningar kommer att komma minst varannan vecka!

Tack alla kunder och vänner som peppar oss!!!
Klänning med smala axelband i rosa och cremé!
36-44


Creméfärgad vacker klänning!
36-44

Tights creme och sand!
s-xl



Otroligt skön kjol i cremé 36-44!


Vi har fått in mycket nytt till ditt hem och trädgård!
Vi samarbetar med Thorne och tar hem vitaminer till dig och din kropp, -inte bara det, inga konstiga tillsatser i dessa vitaminer, helt naturligt!


Varmt välkomna!

Helen & Mia

lördag 5 maj 2012

Oj oj...den här veckan har gått fort!


Konstigt det här med våren, då går veckorna fortare. Veckan har bjudit på vår- och sommarvärme med ett kyligt avslut. Veckan har gått åt till att beställa varor, såväl mat, porslin samt hudvårdsprodukter från Santé. Dessa produkter från Santé är för kropp och hår, samt fria från parabener.

Veckans vara är fantastiska och rejäla tallrikar från Bastion collections! 25% på ordinariepris.

Gäller så långt lagret räcker, t o m 13 maj 2012!

VÄLKOMNA!
Helen & Mia


tisdag 1 maj 2012

Veckans vara!

Till alla ljusälskare, denna vecka kör vi 25% på Woodwick ljus.

(Gäller ej petitljus och så långt lagret räcker, t o m 5 maj)


Många nya dofter finns i butiken......




Välkomna!!!