HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

måndag 6 augusti 2012

Hjälp hösten är påväg in på hyllan.....

Idag har varit en händelserik dag i butiken! På morgonen hade vi besök av Ib Laursen i butiken!
Vi har beställt mycket nytt i serien Mynte och mycket annat fint från Ib, en del hittar till butiken redan innan Nora marknad. Alla nya färger inför hösten är beställda. En ny mycket vacker serie inkommer.. Håll ögonen öppna!

Så var det det där med att tänka jul, är inte så lätt i början av augusti. Några tomtenissar och kuliga kulor till granen blev det....

Trots att semestrarna börjar lida mot sitt slut, har vi haft många härliga kunder i butiken.

Idag kom Postisper med flera kartonger med mattor, gardiner, plädar och kuddforal....mycket fint.
I gardiner var det många öljettlängder och veckbandslängder som kom. Kuddfodralen kom i olika pälsdjursteman, som är riktigt rätt i höst. OBS ej äkta päls!

Här kommer lite tips från Svanefors inför hösten!






Varmt välkomna!

Helen & Mia

onsdag 1 augusti 2012

Tänk vad mycket folk vi haft i butiken i sommar, alltid lika kul!


Idag skrev vi 1 aug, vad tiden går fort! Det måste vara rekord på turister i Nora denna sommar! Vi är så glada att ni tittat in till oss!

Idag har vi fått leveranser ifrån bla Renée Voltaire, Nordströms och mycket nytt från Cream!
Lite axplock vad som finns i butiken just nu:

Väska i dimrosa, blomman avtagbar!






Inkommer





Välkomna in, mycket mer finns i butiken från Cream!

Leveransen vi fick idag bestod av mjuka jeans, underklänning, sjalar, jacka mm!
Bilder kommer!

Varmt välkoma!

söndag 8 juli 2012

Bloggen tar lite semester i Juli!
Vi är tillbaka i början av augusti......

Kläder ifrån Cream inkommer senast tisdag!

Butiken har öppet som vanligt!

VÄLKOMNA!

onsdag 27 juni 2012

Snart skriver vi 1 juli, semestrarna pågår...

Tänk vad tiden går, det var inte länge sedan jag och Mia väntade på våren och planerade för alla inköp som skulle göras inför vår- och sommar. Schwiss så blev det juli....

Många härliga Norabor och turister besöker oss varje dag! Idag har vi beställt nya varor från några levrantör eftersom mycket har gått åt innan säsongen börjat på allvar. Varor måste finnas då äntligen Noradagarna står för dörren nästa vecka.

Under Noradagarna kommer vi ha en del erbjudanden i butiken, håll ett öga på bloggen eller i våra fönster i butiken.

Nyheter från Cream inkom igår....bilder kommer, men fint var det.

Vi önskar alla våra kunder en fin semester/sommar!

VÄLKOMNA !
Härlig lampa!

Superfräck lampa!






Ros, rosor....






 


fredag 15 juni 2012

Nytt från Cream!!!

-så mycket snyggt har anlänt till butiken igår och nu behöver vi göra om för att ge mer plats!
Det närmsta dagarna får vi ta fram penseln igen...
Till alla er som frågat efter tights, har det kommit in superfina tights i nya modeller mm. De som tagit slut har vi lyckats få tag på igen och nu även svart och vitt. De inkommer troligtvis på måndag. Först till kvarn....

Här kommer en bild kavalkad på de kläder som just nu finns i butiken.....lite olika storlekar i olika plagg. Även upp till 46 samt XXL. Nu även fina baslinnen i fin kvalité. Kom in och titta i butiken!

Lite nyheter på mathyllan finns också!






Baslinnen s-xxl!






Jättefin väska i dimrosa!
649:-

Bomullsstrumpor 169:-, 36-41.



Finns även i mullvadsbrun!

Varmt välkomna in och prova!

Önskar

Helen & Mia

Ps Lördagar öppet till kl 16:00 nu i sommar!

söndag 3 juni 2012

Denna vecka har vi kanonerbjudande på Bastion Collection 50% först till kvarn!

4/6 - 9/6






VÄLKOMNA!

 

fredag 1 juni 2012

Nya kläder från Cream!!!

Oj så mycket fina kläder som kommit in, ifrån Cream!



Samtliga kläder finns från 36 t om 46 el S-XL

Begränsat antal!

Varmt välkomna!