HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

lördag 2 februari 2013

Cream, Capri collection, biofood, kungmarkatta mm

Vi har packat upp och packat upp....prismärkt mm.
Nu är det lite trångt på hörnan, men i mars utökar vi med ett rum till och till dess får det lov att vara lite trångt.

Till alla som gillar mat utan tillsatser och ekologiskt, rättvisemärkt, ja då har det kommit  mycket nytt.

Ögongodis från Cream ......färgerna som finns här på webben kan vara annan än den som finns i butik.










 
 
Vårt nya märke i butiken Capri Collection










 
 
 
 
VÄLKOMNA IN TILL EN NY SÄNNANDE VÅR!!!
 
HELEN & MIA















lördag 19 januari 2013

...så har vi varit på Formex ännu en gång och alltid lika spännande och kul. Denna gång räckte knappt tiden....
Hjälp så mycket nytt det blev...och nya leverantörer.
Det glädjer oss att vi hittat tre nya klädmärken och ny matleverantör samt även för inredning. Det droppar in från och med slutet av januari och framåt. 
I slutet av mars, början på april blir vi lite större. Oj vad kul...
Idéerna är många...vi suger på karamellen och funderar.

Tack till er alla fina vänner/kunder som gör det möjligt!
Allt för att ni ska hitta så mycket i Nora som möjligt.

Nu är det 50% på en del kläder och jul....

För er som kastat ut julen så börjar vår prylar hitta in på hyllan. Just nu har vi fått en del från Svanefors 2013 och mer kommer. Lite ögongodis kommer här nedan....



Bricka

Rosa ljuslykta

Rosa ljuslykta

Charmigt litet får

                                         Längder med brodyr                                        


Hissgardin 100-160 cm

Kuddfodral







Överkast







VÄLKOMNA IN TILL OSS FÖR ETT NYTT ÅR!
Helen & Mia

tisdag 1 januari 2013

God fortsättning på det nya året 2013!

Nu hoppas vi att 2013 blir lika bra som 2012 eller ännu bättre!
Vi vill passa på att tacka alla våra kunder/vänner/kompisar för 2012!

Vi har inventerat.....pust....nästa år kör vi excel istället.

Vi har nu 50% på jul, lite cream och lite annat smått så här efter jul.
Passa på att fynda snygga julprylar till nästa gång.

Vi ska snart vända upp och ner på butiken eftersom jul ska bort....fönstren ska skyltas om.

Om ca 2v åker vi på Formex och vi brukar alltid komma på något nytt vi ska hitta på till er kunder i butiken. Vårens inköp av gardiner är som tur avklarade och första leveransen kommer inom kort.

Innan jul fick vi lite creamkläder och mer kommer....begränsat antal. Det kom bla till oss:


Till detta har det även kommit sköna toppar med långärm. Vi har även fått långa sockor.

VÄLKOMNA!


söndag 23 december 2012

God Jul

GOD JUL alla våra kunder/vänner/kompisar/gäster!!!


Vi slutar 2012 med ett leende på läpparna...det har varit ett
härligt och bra år. Det är tackvare er och att vi tycker om det vi gör! Vi har många idéer, men tiden räcker sällan.

Vi säljer nu  ut det som är kvar av julen med 50% samt en del annant har vi på rea! Välkommen att fynda! Nu väntar några dagar med inventering, men vi har öppet som vanligt.

I mitten av januari bär det av mot Formex för att handla vår och sommar.

Från oss till er alla en riktig GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Önskar Helen & Mia

måndag 3 december 2012

Änligen lite julkänsla....

Idag så småfryser vi här i butiken....stora skyltfönster gör att det blir kallare. Julstämningen infinner sig dock snabbare och det är bra när julmarknaden står för dörren till helgen.

Fram till 24 dec har vi julkalender, håll koll på våra skyltfönster. Olika erbjudanden varje dag.

4 december är det 10% på Woodwick

Mycket nytt finns i butiken sedan några veckor tillbaka.....

Vi vill även tacka alla som kom till Creamkvällen den 28 nov!
Det återkommer till våren...då kanske vi kör två olika datum eftersom vi blev lite trångbodda!

Välkomna till oss under julmarknaden!!!

Lagom färdig rostad och snygg!
Ib laursen
Åter kastruller i lager från Ib Laursen!
Många läckra lampor från Ib samt Living Story!

Hatthylla och vinhylla!

Varmt välkomna till oss på hörnet!