HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

måndag 31 mars 2014

Tack alla för en toppen kväll!

Vi hade en fantastisk kväll med mycket folk den 27 mars! Tack alla som och besökte oss!

Tänk så många härliga människor det finns!

Dagen efter modekvällen, kom speditören med ett bamsepaket med vårbyxor, klänningar, tights och toppar. Allt från Cream!

Dessa godingar finns ljus mullvad och varm rosa

Linne finns nu i vitt och ljus mullvad

Fin kofta som passar det mesta!
Finns även i vitt!


Tights i vitt och mullvad.

Snygg och enkel klänning med fina detaljer!
 
 
Varmt välkomna till oss!

måndag 17 mars 2014

Vi packar upp....

Våren är på gång och det kommer mängder med varor till oss! Det vimlar av härliga godbitar!

Nästa vecka torsdagen den 27 mars, har vi tjejkväll på hörnan kl 18:30. Anmäl dig till oss via facebook eller på telnr 070-1718937.

Denna kväll är affärerna öppna till 21:00 och så också vi, därför blir denna tjejkväll lite annorlunda än tidigare.

Här kommer lite bilder på lite av det som kommit till oss!



























Varmt välkomna!!!!


söndag 23 februari 2014

Här kommer bilder på sista sändningen från Cream

Vilken känsla det är att sprätta upp kartongerna nu på senvintern och upptäcka våren som lurar i kartongerna. Härliga ljusa toppar och linnen från Cream. Några har redan visats på facebook. En del turister hade vi även i Nora den gångna veckan och noraborna var också lite lediga.

Här kommer bilder på kläderna!

 Sköna byxor i bomull och lin
36-46, 849:-


Twiltad vårkofta/jacka S-XL 999:-

Snygg t-shirt med fina detaljer 499:- S-XL

Peaceblus med fjärilar S-XL 599:-

Snygg skir blus med detaljer 599:- S-XL, ljusblå

Sköna linnen finns hemma nu i olika färger och kvalité 199:-

Topp i olika material med knyte i nacken 499:- S-XL

Topp i olika material med knyte i nacken 499:- S-XL

Fräsch sommarkjol 599:- 36-44

 
 

Rean pågår alla reakläder nu 50% på ordinariepris!
 
Varmt välkomna till oss i butiken!
 
Helen, Mia, Agneta

torsdag 20 februari 2014

Idag kom det en sändning från Cream med vårkläder

Idag kom det en sändning med vårkläder ifrån Cream, men vi har ännu inte hunnit titta och hängt upp alla kläderna!

Sista rycket med REA:n 50% på alla ordinariepriser
reakläderna samt reagardinerna!!!! Passa på!

Under februari/mars kommer det in mycket inredning och kläder.

Härligt är det att kvällarna blir allt ljusare! Det är speciellt att öppna entrédörren för första gången på våren och låta den stå öppen hela dagen.

I nästa inägg kommer bilder på de nya kläderna och lite annat nytt som kommit in!

Välkomna till oss!

Helen, Mia, Agneta

måndag 3 februari 2014

REA 30-50% + tag 3 betala för 2...

Äntligen är januari slut och februari har börjat!

Vi har slutspurt i butiken på REA:n!

30-50%+ tag 3,betala för två, på alla reaplagg från bl a Capri och Cream.

Vi har även rea, 30% på färdigsydda gardiner från Svanefors. Gäller endast märkta gardiner.

Rabatterna kan ej kombineras med rabattkuponger.

VÄLKOMMEN IN och fynda!

Helen, Mia, Agneta

söndag 19 januari 2014

Många nyheter kommer in från februari och.....

Det  blev två fanstiska dagar på FORMEX. Vi började med att beställa majexpressen från Cream. Oj,oj vad mycket snyggt.
Sedan var det dax för tidiga hösten med många härliga och sköna kläder. Nytt för oss är att vi kommer att ta in även den största storleken från Cream fr o m majexpressen.

Vi köpte även in vår- och sommar från Capri och där har vi även tagit hem större storlekar.

Vi hittade även en ny leverantör på kläder med lite klassikt snitt i nytänk. Här är det en storlek för alla.

Vi var även in till Svanefors för att stämma av vår tidigare ordrar.

På matsidan kommer det lite nyheter...från bl a Börslyckegård och Urban.

På inredningssidan så får vi in mycket nytt...två nya leverantörer.
Sedan behåller vi de gamla som Different design, Strömshaga och Ib laursen, men har valt bara nyheter. Färgen nu i Mynteserien blir mörkgrå och riktigt ljus turkos.

Strömshaga forsätter med många nya underbara burkar och mycket mer.

Odahl kommer med många nya smycken. Vi har även tagit in lite fina barnsmycken till vettigt pris från Idahr.

Efter två intensiva dagar rullade vi hem....med ett leende, till allt fint vi sett.

I butiken pågår REA!

Kram Helen & Mia

onsdag 8 januari 2014

REA PÅ KLÄDER


VÄLKOMMEN till HELENS HÖRNA!


Vi har nu rea på kläder 30-50%!