HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

torsdag 14 juli 2011

Härligt med så mycket folk i butiken!!

Oj, så mycket folk det varit i butiken nu i juli, helt fantastikt!!!

Kul, så mycket positiv feedback vi får av våra kunder! Tack!

Det kommer in en hel del nya varor nu under juli, håll till godo!

Underbara skåp i svart shabby!! Väggur i plåt!
Hemlig huset i större upplaga!


Fräck brevlåda, finns i två storlekar!

Härlig grå spegel med hjärta!

Höga rostfärgade krukor!





måndag 4 juli 2011

Redan juli och Noradagarna 2011 är redan här!

Butiken är laddad med nyheter....bilder kommer...njut så länge av dessa bilder







Vi har öppet denna vecka som vanligt, men med förlängt öppethållande
på lördag till 16:00 samt söndag kl 12:00 - 16:00.

Lite loppis finns nu under juli i butiken!!

Varmt välkomna!!!

lördag 18 juni 2011

Nu har det kommit in fina vita hyllor i olika utföranden!!!!

Smart tallrikshylla med krokar!
Badrumsskåp med krokar
Till farstukvisten....
Fräscha krukor till uterummet..
Nya brickor i olika storlekar
Ett nytt skåp med flera användningområden!
Roligt spegelskåp med postfack och krokar!

torsdag 2 juni 2011

Tiden rinner iväg....

Vi är redan i juni..vilket innebär skolavslutning och studenten för många. Hos oss kan du hitta presenten till avslutningen!

Sommarfin om dina naglar....vi har åtskilliga färger för alla tillfällen!

torsdag 26 maj 2011

tisdag 10 maj 2011

Premiär i butiken för Biofood!!!

Gott i müsli eller bara som lite godis....gröna russin eller vita mullbär.

Choklad med svartavinbär eller mango cocos från Vivani!

Grillkrydda, pizza-pastakrydda, provencalskbladning, energy och flower powerkrydda.


Groddbröd

Curryknäcke

Äppelbitar till bakvek eller müsli.


Mandelmjöl
                                     
Nässelte

Nässelpulver
          
Rödbetsshot!

Underbart vaniljsocker!
                                       

onsdag 4 maj 2011

Nya varor har kommit in.....


Dessa vackra lyktor kom till butiken. Handtaget går att tabort för den som inte vill hänga den.

Hemlighuset för värmeljus i vacker cremé med liten spegel så
att ljuset sken reflekteras!! Finns även i svart!
Istället för tavla...på din vägg.

Ett hjärta till ditt fönster i svag varm rosa!

Växthuset är fyllt med många ting...

Tiden går men man önskar att den kunde stå stilla nu när det är vår!