Vi har biljetter till Tommy Svenssson onsdagen den 9 november kl 19:00 på Nora Bibliotek.
Begränsat antal biljetter och du det är fri entré. Bljetter finns endast hos Helens Hörna. Det är först till kvarn som gäller!
Arrangör är ABF!
Helens Hörna kommer under kvällen att finnas där och informera om våra produkter utan tillsatser mm. Det kommer också finnas ett begränsat sortiment till försäljning!
I vårt sortiment har vi bl a Renée Voltaire, KungMarkatta, Biofood, Naturkosmetik mm
VARMT VÄLKOMNA!
ABF
Helen & Mia
Heminredning & presentartiklar. Hudvård & kosmetik fria från parabener och tillsatser. Ekologiska matvaror. Kläder och textil. Vi hyr ut vanliga 3-växlade cyklar. Handla i vår webbshop nedan, genom att klicka på ikonen!
söndag 30 oktober 2011
tisdag 25 oktober 2011
Långtorsdag hos Helens Hörna!
Under torsdagen den 27 oktober har vi extraöppet till 21:00
Vi kommer att ha en rad olika erbjudanden under kvällen som tex
18:00 Sjalar 30%
19:00 Tvålar, Klockargården 50%
20:00 BLUE, Hudvårdsprodukter med Dödahavsmineraler 25%
Under hela kvällen har vi 15% på Yoggi teer!
VARMT VÄLKOMNA!
Helen & Mia
Vi kommer att ha en rad olika erbjudanden under kvällen som tex
18:00 Sjalar 30%
19:00 Tvålar, Klockargården 50%
20:00 BLUE, Hudvårdsprodukter med Dödahavsmineraler 25%
Under hela kvällen har vi 15% på Yoggi teer!
VARMT VÄLKOMNA!
Helen & Mia
![]() |
| Många fina ljuslyktor och stakar finns hemma just nu! |
onsdag 19 oktober 2011
En trevlig och informationsrik kväll med Naturkosmetik!
Igår kväll när regnet strilade ner begav vi oss till Scandic i Örebro för att få information från Naturkosmetik kompaniet och dess produkter. Kvällen inleddes med en god veg.buffé Vi fick presentation om nya produkter fr bla
,






En del nya produkter beställde vi hem bla hårfärgning, hårvax, en herrserie med underbar doft, kanelstänger, vanilj och mycket mer. Alla produkter är utan flera konstiga tillsatser.
,






En del nya produkter beställde vi hem bla hårfärgning, hårvax, en herrserie med underbar doft, kanelstänger, vanilj och mycket mer. Alla produkter är utan flera konstiga tillsatser.
tisdag 18 oktober 2011
Oktober, oktober....
Nu har det mörka höstkvällarna hittat hit och även kylan, brrr...
Butiksdörren får numera vara stängd...känns lite vemodigt. Nu får vi vänta till våren igen.
Oktober för oss har inneburit mycket arbete med BLUE och dess Roadshow.
För er som ännu inte provat produkterna finns det möjlighet att boka en tjejkväll här i butiken med dina vänner/vänninor. Vi bjuder på te och Scones. Vill någon att vi har en träff hemma hos er ordnar vi det med!
Kom ihåg! 27:e oktober har vi och många fler butiker öppet till 21:00!
Gissa om det kommer och vara kanonerbjudanden i butiken denna kväll vid jämna klockslag!
Butiksdörren får numera vara stängd...känns lite vemodigt. Nu får vi vänta till våren igen.
Oktober för oss har inneburit mycket arbete med BLUE och dess Roadshow.
För er som ännu inte provat produkterna finns det möjlighet att boka en tjejkväll här i butiken med dina vänner/vänninor. Vi bjuder på te och Scones. Vill någon att vi har en träff hemma hos er ordnar vi det med!
Kom ihåg! 27:e oktober har vi och många fler butiker öppet till 21:00!
Gissa om det kommer och vara kanonerbjudanden i butiken denna kväll vid jämna klockslag!
![]() |
| Blue har en fantastisk sammansättning av mineraler från Dödahavet! Nytt i Bluesortimentet är nya Volare-serien med doft av granatäpple! |
![]() |
| Den mer exklusiva serien i från Blue med dag och nattkrämer och mycket mer... |
![]() |
| Volare...Schampoo, balsam, tvål, intimtvål, kombikräm mm |
torsdag 29 september 2011
Så mycket nytt till butiken.....denna vackra höstdag!
När hösten är så här vacker, ja då skulle det kunna få vara höst jämt...
Vi har fått en rad nya varor från IB Laursen..lite smakprov från IB och några andra leverantörer!
Vi har fått en rad nya varor från IB Laursen..lite smakprov från IB och några andra leverantörer!
![]() |
| Höst innebär kyla och våra små fåglar behöver mat, talgbollshängare! |
![]() |
| Underbara Zinkbaljor i olika storlekar och gamla hederliga skopor! |
![]() |
| Ny tapetat i köket! |
![]() |
| Smått och gott till köket! |
fredag 23 september 2011
Kärt återseende, nu även i vitt
onsdag 21 september 2011
Nu är det ljus, ljus, ljus..........
![]() |
Äpple, vanilj, vinbär |
![]() |
| Bomull, persika |
![]() |
| Underbara doftpåsar från Woodwick |
![]() |
| Doft hjärta, refresher för rum mmm. Fler nyheter är påväg in! Titta in här! Vi försöker lägga in alla nyheter som kommer in till butiken. Välkomna! Helen & Mia |
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





















