HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

torsdag 29 mars 2012

Nya Woodwick ljus finns i butiken!!!!

Nu har det kommit in en hel del nya sprakande ljus från Woodwick!










Detta får bli ett litet kort inlägg med dessa bilder. Igår fick vi en sändning från IB Laursen!
Till er som söker glasburkar i olika former, har vi ett stort urval!

Nu ska vi förbereda för Hälsomässan!

Välkomna till Helens Hörna!


tisdag 27 mars 2012

Luften är växlande varm och kall, dörren till butiken står alltmer öppen...

Det kallas vår!

Vi har fått in en del nytt från bl a Strömshaga.....

Tårtfat och vackra glas!

Glas skål med kökshandduk!

Underbar skål på fot för ex jordgubbar....







Vi har fått in fina saker till din trädgård!


Groda och fågelbad i cement!

Häftig trollslända att sätta på uteväggen, finns även som ödla!





Ljushållare till  t ex uteplatsen!

Detta är bara en liten del av allt som kommit in de senaste dagarna! Vi har fler saker pågång till er kunder som inte kan besöka butiken, en webbbutik!

Varmt välkomna!

onsdag 7 mars 2012

Vi väntar med spänning på allt nytt som kommer in!

Förra  veckan fick vårsmycken, från Ziz design! Det känns som vår!

Smycken i lite dimrosa...











Samtliga smycken finns hemma just nu på Helens Hörna.
Bor du långt bort skickar vi gärna!


Fixat och trixat lite tillsammans med vår praktikant Felicia!


Ska du ut på semester eller en avkopplande weekend
och behöver en praktisk och fin necessär, så hittar du flertalet hos oss!




Omtyckt smyckesskrin åter i butiken!




Urläcker utelykta, lite lätt rostig!










Underbara tvålar från Marsielle!








Välkomna!






onsdag 22 februari 2012

Nya mumsiga varor har kommit in i butiken....

Vid lunchtid hittade dessa ekologiska matvaror in hyllan i skafferiet!

Lite extra gott till helgen.....


Vivani, supergod choklad och utan lecetin!





Goda barer!!!

Kornmalt, hummus och tikka masala!

Mumsiga pastor: aprikoskrämpasta, hampafröpasta, valnötspasta och pumpafröpasta!




Olika goda konserver!
                                                                 3 konserver 38:-




Välkomna önskar Helen & Mia!


söndag 19 februari 2012

Vi börjar med....



Under april/maj anländer vår första kollektion från märket Cream till butiken. Vi längtar verkligen....
Till er som tittat in i fönstret har säkert sett att vi snickrat, målat och tapetat. Allt för att göra plats för kläder och provrum. De har kommit lite nytt på hyllorna och mer är påväg in fr bla Woodwick, Ib Laursen, Strömshaga, Ziz design mm. Bilder kommer snart på bloggen!

Välkomna till Helens Hörna!

lördag 4 februari 2012

Brrr så kallt det är....


Februari, då kom kylan. Det känns som den kom försent eftersom vi längtar efter vårsol och takdropp.

Under denna vecka har det anlänt mycket nya varor och mer är påväg in.....problemet nu är att vi inte fått upp hyllor i nya delen. Provhyttensväggar är uppe och lite färg på utsidan. Nästa vecka börjar med mönsterpassning. Här kommer ett litet smakprov på lite nya varor!

Gottebord med nyleverantör Bastion Collection!



Ljuslykta i trestorlekar! Finns även grå/vit.
Fräcka ljuslyktor med vackert sken!
Supersnygg lampa!

Underbara tallrikar!




Ögongodis från Ib Laursen
Vårensfärger. Senare kommer även en vacker gul. I bakgrunden
finns även skålar i tre olika storlekar!


Dubbelsäng från Ateljé Någorlunda och överkast från Svanefors!

Vårensgardiner har börjat anlända till oss!






Lite vårpyssel till din trädgård har hittat in på hyllorna






 


                                                                 Välkomna till oss!