Heminredning & presentartiklar. Hudvård & kosmetik fria från parabener och tillsatser. Ekologiska matvaror. Kläder och textil. Vi hyr ut vanliga 3-växlade cyklar. Handla i vår webbshop nedan, genom att klicka på ikonen!
torsdag 29 mars 2012
tisdag 27 mars 2012
Luften är växlande varm och kall, dörren till butiken står alltmer öppen...
Det kallas vår!
Vi har fått in en del nytt från bl a Strömshaga.....
Vi har fått in en del nytt från bl a Strömshaga.....
![]() |
| Tårtfat och vackra glas! |
![]() |
| Glas skål med kökshandduk! |
![]() |
| Underbar skål på fot för ex jordgubbar.... Vi har fått in fina saker till din trädgård! |
![]() |
| Groda och fågelbad i cement! |
![]() |
| Häftig trollslända att sätta på uteväggen, finns även som ödla! |
onsdag 7 mars 2012
Vi väntar med spänning på allt nytt som kommer in!
Förra veckan fick vårsmycken, från Ziz design! Det känns som vår!
onsdag 22 februari 2012
Nya mumsiga varor har kommit in i butiken....
Vid lunchtid hittade dessa ekologiska matvaror in hyllan i skafferiet!
Lite extra gott till helgen.....
Vivani, supergod choklad och utan lecetin!
Lite extra gott till helgen.....
Vivani, supergod choklad och utan lecetin!
Goda barer!!!
Kornmalt, hummus och tikka masala!
Mumsiga pastor: aprikoskrämpasta, hampafröpasta, valnötspasta och pumpafröpasta!
Olika goda konserver!
3 konserver 38:-Välkomna önskar Helen & Mia!
söndag 19 februari 2012
Vi börjar med....

Under april/maj anländer vår första kollektion från märket Cream till butiken. Vi längtar verkligen....
Till er som tittat in i fönstret har säkert sett att vi snickrat, målat och tapetat. Allt för att göra plats för kläder och provrum. De har kommit lite nytt på hyllorna och mer är påväg in fr bla Woodwick, Ib Laursen, Strömshaga, Ziz design mm. Bilder kommer snart på bloggen!
Välkomna till Helens Hörna!
lördag 4 februari 2012
Brrr så kallt det är....
Februari, då kom kylan. Det känns som den kom försent eftersom vi längtar efter vårsol och takdropp.
Under denna vecka har det anlänt mycket nya varor och mer är påväg in.....problemet nu är att vi inte fått upp hyllor i nya delen. Provhyttensväggar är uppe och lite färg på utsidan. Nästa vecka börjar med mönsterpassning. Här kommer ett litet smakprov på lite nya varor!
| Gottebord med nyleverantör Bastion Collection! |
| Ljuslykta i trestorlekar! Finns även grå/vit. |
| Fräcka ljuslyktor med vackert sken! |
| Supersnygg lampa! |
| Underbara tallrikar! Ögongodis från Ib Laursen
|
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
























