HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

fredag 20 april 2012

Cykeluthyrning!

Välkommen att hyra vanlig cykel eller crosscountrycykel på Helens Hörna!

                                                                    3tim    1 dag    2 dag   3 dag   4 dag    5dag  Crosscountry 26 tum                               220     290       480     750     830        920  
Depositionavgift 500kr

Cykel vanlig m korg                                               90/dag                                      450/v
3-växlad m fotbroms
Depositionsavgift 250kr

Hjälm och cykelställ finns att hyra till en billig penning.

Önskar du picknickkorg så samarbetar vi med Silkes bageri!

Kontakta oss om du önskar hyra cykel på telefon 070 - 17 18 937 eller på mail helenagneta@hotmail.com.



Varmt välkomna till oss!

tisdag 17 april 2012

Veckans vara denna vecka!!

Veckans vara denna vecka är krokar och hängare i olika storlekar 25%!!!!

Snart är Cream på ingång!!!

VÄLKOMNA!

lördag 14 april 2012

På hörnet händer det saker hela tiden....


Denna vecka har gått otroligt fort......
Vi har fått in lite nya varor bl a nya vårfärgerna från Mavala.

Passar verkligen till vårens mode!


Under veckan var vi även med på Tommy Svenssons föreläsning om vitaminer. En kväll full av information. Vi kommer att ta hem de få vitaminer vi behöver som tillskott. Alltid bäst att få i sig vitaminer genom den kost vi äter. Vi har tagit hem Tommy Svenssons böcker, som finns till försäljning för 79:-.


Till alla Norabor och turister fr o m nästa vecka kommer det att finnas crosscountry cyklar att hyra på Helens Hörna. Till dig som inte vill cykla i skogen har vi vanlig cykel att hyra.
Fungerar allt som det ska ligger det en länk snart på vår blogg om priser mm.
Ni kan alltid ringa direkt för att hyra på telefon 070 - 17 18 937.


I torsdags var vi och beställde vinter/jul kollektionen från Cream. Det ska verkligen börjas i tid.
Svårt att tänka vinterfärger, när knappt våren tittat fram. I höst kommer det att komma in underkläder från Cream. Underkläderna håller högkvalité och bra passform. De är naturligtvis väldigt snygga till vettiga priser.


Här kommer lite bilder från vad som kommit in på hyllan till ditt hem och trädgård!






Häftiga ljushållare till ex altanen!










Vi avslutar inlägget med en bild från Hälsomässan för snart 2 veckor sedan som var lyckad och välordnad!




Varmt välkomna till Helens Hörna!




måndag 9 april 2012

torsdag 29 mars 2012

Nya Woodwick ljus finns i butiken!!!!

Nu har det kommit in en hel del nya sprakande ljus från Woodwick!










Detta får bli ett litet kort inlägg med dessa bilder. Igår fick vi en sändning från IB Laursen!
Till er som söker glasburkar i olika former, har vi ett stort urval!

Nu ska vi förbereda för Hälsomässan!

Välkomna till Helens Hörna!


tisdag 27 mars 2012

Luften är växlande varm och kall, dörren till butiken står alltmer öppen...

Det kallas vår!

Vi har fått in en del nytt från bl a Strömshaga.....

Tårtfat och vackra glas!

Glas skål med kökshandduk!

Underbar skål på fot för ex jordgubbar....







Vi har fått in fina saker till din trädgård!


Groda och fågelbad i cement!

Häftig trollslända att sätta på uteväggen, finns även som ödla!





Ljushållare till  t ex uteplatsen!

Detta är bara en liten del av allt som kommit in de senaste dagarna! Vi har fler saker pågång till er kunder som inte kan besöka butiken, en webbbutik!

Varmt välkomna!

onsdag 7 mars 2012

Vi väntar med spänning på allt nytt som kommer in!

Förra  veckan fick vårsmycken, från Ziz design! Det känns som vår!

Smycken i lite dimrosa...











Samtliga smycken finns hemma just nu på Helens Hörna.
Bor du långt bort skickar vi gärna!


Fixat och trixat lite tillsammans med vår praktikant Felicia!


Ska du ut på semester eller en avkopplande weekend
och behöver en praktisk och fin necessär, så hittar du flertalet hos oss!




Omtyckt smyckesskrin åter i butiken!




Urläcker utelykta, lite lätt rostig!










Underbara tvålar från Marsielle!








Välkomna!