HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

måndag 1 oktober 2012

Nytt från Cream och Ely

Vi har fått mycket nytt från Cream och nya märket Ely "one size"

Här kommer ett bildregn!


Fräsch och snygg väska från Ely!


Favorit hos många!




Pulsvärmare och halsduk från Svanefors!




Klänningarna med många finesser "one size"



Ytterligare en modell från Ely "one size"

Har redan blivit favorit hos många!

Nya fräscha kuddfodral från Svanefors!

Stor härlig plånbok!


Rullar med spets på 3m

Vi har flera åtskilliga kuddfodral hemma nu från Svanefors!
 

Dynor att sitta på i höst!
 
Kuddfodralen är många denna höst!

Nya lampfötter!

Different Design!


-och mycket mer finns i butiken!

Varmt välkomna till oss denna höst!




 
 

 

 

fredag 28 september 2012

Så många härliga kunder




Varje dag är en ny spännande dag i butiken med många nya möten!

Idag fick jag frågan av en liten tjej som undrade om jag skulle arbeta kvar när hon blev stor?! Det kanske jag gör, svarade jag. Hon trodde att jag skulle bli alldeles för gammal eftersom det skulle ta så lång tid innan hon blev stor.

Vi har fått in mycket nytt i butiken bl a godis, chokladdoppade körsbär samt bourbon vaniljpulver och socker!


Lakrits



Chokladdoppade körsbär


Mycket gott i dessa påsar....






Uppskattat kaffe

Te


Spuerfruit Acai


Imorgon är det lördag och vi har öppet till kl 14:00!




 

onsdag 19 september 2012

Nu har vi änligen fått

Det är helt fantastiskt nu har vi ett mobilt bredband från Telia som verkligen fungerar! Tidigare var det andra operatörer utan att nämna namn som inte fungerade.

Nu kommer vi att uppdatera lite oftare....

Det hart kommit lite nytt på hyllan, bla mat och kläder.

Skön stickad tröja med små pärlor!

Mjuka supersköna byxor!


Fin tröja i creme och finns även in grått.


Kavaj i stabilt material!
Lägg till bildtext

Häftig klänning som passar finnt till kavajen!



Häftiga stickade italienska koftor i tre färger

 



 
Åter på hyllan!

 
Nytt på hyllan

Åter på hyllan

Nytt är också dessa bär!
 
Kako har också kommit hem!
 
Till er som önskar en värmade höst, har vi fyllt på lagret med vetekuddar!
 
 
Varmt välkomna!
 
Helen & Mia
 


tisdag 11 september 2012

Några varma dagar

Oj, vad vädret kan skifta såhär i september.....nu hör det till saken att det har verkligen skiftat hela sommaren. Igår hade vi en trevlig morgon i butiken för inköp av kläder för februari och mars.
Härliga färger.....vi kommer om knappt en månad få första kollektionen av snygga underkläder från Cream. Detta beställde vi också för våren.

I höst kommer det in supersnygga silversmycken i från barfota. Norskt märke, men tillverkas och ägs av svensk tjej. Kul!

Här kommer litet axplock på diversevaror:



 
 
 
 



 
 




 
 

Välkomna önskar
 
Helen & Mia