Vi har fått mycket nytt från Cream och nya märket Ely "one size"
Här kommer ett bildregn!
Heminredning & presentartiklar. Hudvård & kosmetik fria från parabener och tillsatser. Ekologiska matvaror. Kläder och textil. Vi hyr ut vanliga 3-växlade cyklar. Handla i vår webbshop nedan, genom att klicka på ikonen!
måndag 1 oktober 2012
fredag 28 september 2012
Så många härliga kunder
Varje dag är en ny spännande dag i butiken med många nya möten!
Idag fick jag frågan av en liten tjej som undrade om jag skulle arbeta kvar när hon blev stor?! Det kanske jag gör, svarade jag. Hon trodde att jag skulle bli alldeles för gammal eftersom det skulle ta så lång tid innan hon blev stor.
Vi har fått in mycket nytt i butiken bl a godis, chokladdoppade körsbär samt bourbon vaniljpulver och socker!
![]() |
| Lakrits |
![]() |
| Chokladdoppade körsbär Mycket gott i dessa påsar.... |
![]() | ||
| Uppskattat kaffe Te
|
onsdag 19 september 2012
Nu har vi änligen fått
Det är helt fantastiskt nu har vi ett mobilt bredband från Telia som verkligen fungerar! Tidigare var det andra operatörer utan att nämna namn som inte fungerade.
Nu kommer vi att uppdatera lite oftare....
Det hart kommit lite nytt på hyllan, bla mat och kläder.
Nu kommer vi att uppdatera lite oftare....
Det hart kommit lite nytt på hyllan, bla mat och kläder.
![]() |
| Skön stickad tröja med små pärlor! |
![]() |
| Mjuka supersköna byxor! |
![]() |
| Fin tröja i creme och finns även in grått. |
![]() |
| Kavaj i stabilt material! |
| Lägg till bildtext |
tisdag 11 september 2012
Några varma dagar
Oj, vad vädret kan skifta såhär i september.....nu hör det till saken att det har verkligen skiftat hela sommaren. Igår hade vi en trevlig morgon i butiken för inköp av kläder för februari och mars.
Härliga färger.....vi kommer om knappt en månad få första kollektionen av snygga underkläder från Cream. Detta beställde vi också för våren.
I höst kommer det in supersnygga silversmycken i från barfota. Norskt märke, men tillverkas och ägs av svensk tjej. Kul!
Här kommer litet axplock på diversevaror:
Härliga färger.....vi kommer om knappt en månad få första kollektionen av snygga underkläder från Cream. Detta beställde vi också för våren.
I höst kommer det in supersnygga silversmycken i från barfota. Norskt märke, men tillverkas och ägs av svensk tjej. Kul!
Här kommer litet axplock på diversevaror:
Välkomna önskar
Helen & Mia
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)














