HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

onsdag 24 april 2013

Så mycket fina vår- och sommar kläder..och lite till dvs inredning!

Vi har haft mycket att göra de sista veckorna i butiken, då det kommit så mycket nytt för vår och sommar. Det har även kommit mycket inredning. Mycket händer i butiken just nu.

Nästa vecka ska vi delta i modevisning tillsammans med Bergslagens sparbank och några fler aktörer. Den 27 maj har vi åter modekväll i butiken med flera kanonerbjudanden. Här gäller förbokning och först till kvarn. 

Mycket kul händer i Nora till sommaren. Vi deltar nu i en utbildning gällande Maria Lang eller Dagmar. Ni har väl inte missat böckerna eller nya filmen?! Vi besökte utställningen om Maria Lang som är gjord av Ove Hoffner.

Tack Ove, turistbyrån och maria Comstedt för en trevlig och underhållande kväll. 

Det blir nog en kanonsommar!!!!

Nedan följer lite nytt;
Finns i vit och militär grön.





Finns i creme och rosa.








Välkomna till Helens Hörna!

Helen & Mia

onsdag 3 april 2013

Våren kommer sakta men säkert..

Konstigt att det går fortare med tiden på våren än på hösten.
Vi är redan i början av april och det börjar redan märkas på människor att man är sugen på gardiner, kläder och inredning. Vi har mycket nytt på matsidan och även vår- och sommarkläder. Många färger som neon, aqua och kakhi är rätt i vår. Är du lite skeptisk till kläder i neon kan man alltid lägga till en neonscarf. Vi har flera att välja på.












Mer kläder från Cream och Capri finns i butiken..
Vi väntar på mer kläder och inredning från en ny leverantör inom några veckor. Välkomna in till oss i butiken!

söndag 17 mars 2013

En lyckad dag!

Då var årets Hälsomässa slut för den här gången. Tack till alla tjejer som höll i trådarna till mässan! Vi var jättenöjda och trötta, precis som man ska vara efter en mässa.

Nu laddar vi för en ny vecka....i slutet av veckan kom det en härlig sändning med vår och sommar kläder från Cream. Till er som väntat på Aqua byxorna, nu är de här. De finns även i en vacker cremefärg.

Mycket ny mat för våra magar fick vi förra veckan....

Här kommer lite bilder på en del av de kläder som kom in....











Välkomna in i butiken, där det finns fler plagg och färger!

Helen & Mia


tisdag 12 mars 2013

Börjar ta form

Go kväll på Er! Det blir ett litet snabbt inlägg nu ikväll. Tiden går så rasande fort det måste vara ljuset.

Textilrummet börjar ta form





Till helgen är det Hälso- och Chokladmässa den 16 mars på stadshotellet och församlingshemmet. Helens Hörna är med erbjudande och nyheter.

Ramlat in nytt från Qnuz och Barfota:














Härliga textilier i det gamla madrasstyget:
Finns kuddfodral, dukar, hissgardiner, hängsellängder



VÄLKOMNA!

Mia & Helen