HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

söndag 19 januari 2014

Många nyheter kommer in från februari och.....

Det  blev två fanstiska dagar på FORMEX. Vi började med att beställa majexpressen från Cream. Oj,oj vad mycket snyggt.
Sedan var det dax för tidiga hösten med många härliga och sköna kläder. Nytt för oss är att vi kommer att ta in även den största storleken från Cream fr o m majexpressen.

Vi köpte även in vår- och sommar från Capri och där har vi även tagit hem större storlekar.

Vi hittade även en ny leverantör på kläder med lite klassikt snitt i nytänk. Här är det en storlek för alla.

Vi var även in till Svanefors för att stämma av vår tidigare ordrar.

På matsidan kommer det lite nyheter...från bl a Börslyckegård och Urban.

På inredningssidan så får vi in mycket nytt...två nya leverantörer.
Sedan behåller vi de gamla som Different design, Strömshaga och Ib laursen, men har valt bara nyheter. Färgen nu i Mynteserien blir mörkgrå och riktigt ljus turkos.

Strömshaga forsätter med många nya underbara burkar och mycket mer.

Odahl kommer med många nya smycken. Vi har även tagit in lite fina barnsmycken till vettigt pris från Idahr.

Efter två intensiva dagar rullade vi hem....med ett leende, till allt fint vi sett.

I butiken pågår REA!

Kram Helen & Mia

onsdag 8 januari 2014

REA PÅ KLÄDER


VÄLKOMMEN till HELENS HÖRNA!


Vi har nu rea på kläder 30-50%!




måndag 30 december 2013

Ny leverans till oss med mjuka och sköna klänningar

Detta blir ett litet kort inlägg för att visa de fina och mjuka klänningar vi fått från Cream idag! Vi har öppet nyårsafton
10:30-14.00. Nyårsdagen stängt. Vi har åter öppet som vanligt torsdag 2 jan kl.10:30-18:00. Om ca 2 veckor är det dax för inköp för vår och sommar 2014. Känns helt underbart att vi sakta men säkert går mot ljusare tider.

Härlig och mjuk klänning i svart och vitt med 3-hjärtan på ryggen
749:- S-XL 



Grå känning med detaljer
849:- S-XL


Sista inägget för 2013!
Välkommen 2014!

söndag 29 december 2013

Godfortsättning och en önskan om ett bra år 2014!

Det är bara att inse att tiden inte varit tillräcklig för att göra blogginlägg! Vi har haft fantastiska veckor med många härliga kunder! Vet ej hur många paket vi slagit in....men det är något vi gillar. Det är charmen med småstadsbutik och vår styrka.
En aning snurriga har vi varit, men det hör ju till!

NU HAR VI 50% PÅ JULARTIKLAR!

Under tiden då julhandeln pågår och avslutas ska vi inventera med papper och penna. Det tar tid....

Precis innan jul fick vi in dessa härliga kläder ifrån Cream!!!!

Cream lovely dress 849:- S-XL


 Cream Acer jacket 38-44, finns i beige 1099:-


Cream Ally Baggy Pants. Snygga och sköna pösiga byxor! 849:-
38-46
 
 
 
Fina långärmade t-shirt 369:-, finns i beige
och puderrosa S-XL




Långärmad, stickad tröja med det lilla extra
999:- S-L



Plånbok och mobilfodral 349:-, finns i beige och blågrå.


Till er som ej bor i Nora och kanske har långt att åka, så finns vår webshop.

Vi vill tacka alla våra kunder och vänner för 2013 och samtidigt hälsa er välkomna 2014!

Helen, Mia, Agneta







 
 
 

onsdag 20 november 2013

Godmorgon!!!

Denna onsdagmorgon är marken vit av frost, vilket är mysigt!
Det känns alltmer som vi vill tända ljusen och stjärnorna i november mörkret.

Förra veckan hade vi besök av Tommy Svensson som föreläste om mat och tillsatser. Helt otroligt vad han är insatt i det vi stoppar i oss. Det är dax att vi alla funderar på vad maten innehåller...

I december kommer vi att ha julkalender som sitter uppsatt i våra fönster.

Vi har fått lite nyheter iform av kläder till hörnan....

Byxa och jacka finns hos oss!


















Välkomna till oss på Helens Hörna!!!

tisdag 12 november 2013

Vi firar födelsedag på Helens Hörna, då butiken funnits i 4år!

Detta gör vi med att lämna


25%

på alla kläder och gardiner som finns i lager!

Gäller ons 13/11 - lör 16/11


Kan ej kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.



VARMT VÄLKOMNA!

Helen, Mia, Agneta

lördag 2 november 2013

Julstök.......

Julstök på Helens Hörna och vi stuvar för att få plats med jul och nyheter!!! Det finns nog inte en pryl vi inte flyttat runt på dessa dagar och ännu är vi inte klara. Det har kommit nytt från Madleys, Chic Antique, Different Design, Odahl och Ib Laursen. Veckorna springer iväg och paketinslagningen har börjat. Alltid lika kul att få slå in paket! Nu har sommarpappren bytits ut mot höst- och julpapper. Även vi har våra årstider i butiken och härligt är det....
Ibland funderar vi på vem som får slå in det svåraste paketet..för det finns lätta och svåra. En utmaning helt enkelt.

Vi vill påminna om att vi gör mat- och SPA/badkorgar som presenter. Det mesta är då ekologiskt, fairtrade och utan tillsatser.

Om några dagar kommer novemberexpressen från Cream med många godbitar....

Här nedan kommer bilder på varor som finns i butik just nu!












Mycket mys och pynt finns nu hos oss att dekorera ditt hem med!

Smycken från Odahl hittar du hos oss:








 
 
Vi har stor sortering på Mynte serien från Ib Laursen, fråga oss
 









Detta är bara ett litet urval av färger och sorter.......

Magneter:



 
 
Gott & blandat:



 

Välkommen till oss i butiken!! önskar Mia, Helen, Agneta
Den närmsta tiden har vi våra praktikanter Emma, Felice och Johanna hos oss, välkomna!