HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

onsdag 7 maj 2014

Våren har stannat av, men fortsätter på hörnan!

Nu har det varit glest mellan inläggen, men det händer något på hörnan trots att inläggen inte duggat tätt.

Turisterna har återvänt till Nora om ej så många ännu. Bussarna kommer alltid oavsett väder. När solen lyser är det ganska mycket folk på gatorna. Noraglassen lockar, Helen & Mia lockas till Caféet tvärsöver gatan. Mumsigt!

Snart blir det gågata på Prästgatan och detta innebär att medlemmarna i Noraköpmannaförening har öppet till kl 16:00 på lördagar.

Idag fick vi en laddning från Naturkosmetik och Kungmarkatta.
Oliverna, kokosfettet, vaniljpulvret var efterlängtade av många, men nu är de åter på hyllan. Från Naturkosmetik fick vi in bl a te, vetegräspulver, korngräspulver, tea treeolja m m.

Vi kan avslöja att det kommer två nya klädmärken till första veckan av juni. Håll ett öga på facebook!

Avslutar inlägget med lite bilder på en del vi fått in i butiken!

 
Dessa finns endast kvar med röda och svarta stövlar 189kr

 
Hängare till sommarstugan, toaletten eller barnrummet.

 
 


 
Fint sommarlinne från Cream finns i vitt och rosa

 
Vi har många olika tights från Cream och Capri


                                                        Efterlängtade och populära byxor
                                                        från förra året, nu i vitt.


Snyggt sommarlinne!


Fin och snygg Creamklänning i vitt

 
Denna finns nu endast kvar i beige och en 42:a i vitt.

Kofta som finns i beige och vitt.
 
VÄLKOMNA TILL OSS!
Helen, Mia, Agneta

måndag 31 mars 2014

Tack alla för en toppen kväll!

Vi hade en fantastisk kväll med mycket folk den 27 mars! Tack alla som och besökte oss!

Tänk så många härliga människor det finns!

Dagen efter modekvällen, kom speditören med ett bamsepaket med vårbyxor, klänningar, tights och toppar. Allt från Cream!

Dessa godingar finns ljus mullvad och varm rosa

Linne finns nu i vitt och ljus mullvad

Fin kofta som passar det mesta!
Finns även i vitt!


Tights i vitt och mullvad.

Snygg och enkel klänning med fina detaljer!
 
 
Varmt välkomna till oss!

måndag 17 mars 2014

Vi packar upp....

Våren är på gång och det kommer mängder med varor till oss! Det vimlar av härliga godbitar!

Nästa vecka torsdagen den 27 mars, har vi tjejkväll på hörnan kl 18:30. Anmäl dig till oss via facebook eller på telnr 070-1718937.

Denna kväll är affärerna öppna till 21:00 och så också vi, därför blir denna tjejkväll lite annorlunda än tidigare.

Här kommer lite bilder på lite av det som kommit till oss!



























Varmt välkomna!!!!


söndag 23 februari 2014

Här kommer bilder på sista sändningen från Cream

Vilken känsla det är att sprätta upp kartongerna nu på senvintern och upptäcka våren som lurar i kartongerna. Härliga ljusa toppar och linnen från Cream. Några har redan visats på facebook. En del turister hade vi även i Nora den gångna veckan och noraborna var också lite lediga.

Här kommer bilder på kläderna!

 Sköna byxor i bomull och lin
36-46, 849:-


Twiltad vårkofta/jacka S-XL 999:-

Snygg t-shirt med fina detaljer 499:- S-XL

Peaceblus med fjärilar S-XL 599:-

Snygg skir blus med detaljer 599:- S-XL, ljusblå

Sköna linnen finns hemma nu i olika färger och kvalité 199:-

Topp i olika material med knyte i nacken 499:- S-XL

Topp i olika material med knyte i nacken 499:- S-XL

Fräsch sommarkjol 599:- 36-44

 
 

Rean pågår alla reakläder nu 50% på ordinariepris!
 
Varmt välkomna till oss i butiken!
 
Helen, Mia, Agneta