HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

onsdag 23 november 2011

Härligt nu drar julhandeln igång!

Det börjar råda julstämning i var butik i Nora. Det som saknas i skrivande stund är kyla och lite flingor i luften. Vi flaggar skyltsöndag dvs öppet mellan kl 12:00 - 16:00 nu på söndag den 1:a advent.


Löpare från Svanefors!
1, 2 ,3 , 4:a advent. En kanonfin serie även den från Svanefors!
Burkar för tvättmedel och maskindiskmedel!
Lampa ifrån Ib Laursen!
Ljuslykta ifrån Tripple House!

Klocka från Strömhaga och fräck kudde ifrån Svanefors!



tisdag 15 november 2011

Till er som vi tjäna extra pengar och ha roligt samtidigt!

Nytt Startsystem i Blue! Vi försöker hela tiden förbättra oss och aldrig stanna i utveckling. Vi vill ha det bästa marknadssystemet och ett bra sätt att få dynamik i systemet, ett system som arbetar för dig och får rekrytering att ske med automatik.
Därför har vi tagit fram ett nytt startsystem i Blue. Vi kommer att köra detta under en tids period för att se att det är ett sätt som fungerar bra, att man rekryterar nya medarbetare på ett positivt sätt och det betyder att den nya blir aktiv i Blue. Detta är en Business modell som måste fungera både för er som väljer att rekrytera nya medarbetare in i Blue och för oss som företag. Det är ju viktigt att man tänker att man får in en ny medarbetare (som då är själva vinsten i Business modellen) och som ska igång och inte att man får något gratis.
Fr o m 1 November så ändrar vi på vårt startsystem. Vi plockar bort S, M och L väskorna och in tar vi en exklusivare väska på hjul med Anti-Age kit och rekvisita. Totalt värde på 5.174 kr. Startavgiften är för alla nya 1.695 kr *I style my skin with Blue – Do you?
Innehållet i väskan är följande; 5 Broschyrer
10 Blue Dream System
1 Produktfaktapärm
1 Beställningsblock
1 Välkomsthäfte
9001 Nailkit
887 Dead Sea Salt
146 Black Mud
566 Youth Defense Complex
528 Correction Night Cream
818 Dualift
573 Eye Gel
610 Intensive Day Ceam
1 Blue Bag/Necessär


Välkomna till butiken så berättar vi mer!

En ljus och kall dag i november...

Idag på morgonen  när vi tog en promenad med hundarna kunde man förstå att det börjar lacka mot jul!
Höstkyla när den är som bäst. Idag bjuder vi på lite julbilder ifrån butiken!
En liten tomtetjej som även har en syster med grå ben!










Välkomna att njuta lite jul!

torsdag 10 november 2011

Tiden har gått fort!!! Vi firar 2 år!!!

Helens Hörna firar 2 år!!!

Det har gått snart 2 år sedan vi öppnade Helens Hörna och tiden har gått fort och mycket har hänt med Noras handel. Vi är glada att så många nya och gamla kunder kommer till oss!

Mycket nytt finns i butiken....både inom mat utan tillsatser, hudvård och heminredning. Ett nytt inägg om just detta med bilder kommer efter helgen!

Hur firar vi 2 år? På lördag erbjuder vi 25% på en valfri vara per kund/person på allt i vår butik. Gäller på bara på våra ordinariepriser!
Ovanlig bordsstake!
Hjärta till ex dörren från IB Laursen!
Lägg till bildtext

Fräsch serie från Svanefors Kärlek, Gädje och Längtan



Välkommen till oss!

söndag 30 oktober 2011

Vitaminer och mineraler - hur fungerar vår kropp?

Vi har biljetter till Tommy Svenssson onsdagen den 9 november kl 19:00 på Nora Bibliotek.
Begränsat antal biljetter och du det är fri entré. Bljetter finns endast hos Helens Hörna. Det är först till kvarn som gäller!

Arrangör är  ABF!

Helens Hörna kommer under kvällen att finnas där och informera om våra produkter utan tillsatser mm. Det kommer också finnas ett begränsat sortiment till försäljning!

I vårt sortiment har vi bl a Renée Voltaire, KungMarkatta, Biofood, Naturkosmetik mm





VARMT VÄLKOMNA!

ABF

Helen & Mia

tisdag 25 oktober 2011

Långtorsdag hos Helens Hörna!

Under torsdagen den 27 oktober har vi extraöppet till 21:00

Vi kommer att ha en rad olika erbjudanden under kvällen som tex

18:00 Sjalar 30%
19:00 Tvålar, Klockargården 50%
20:00 BLUE, Hudvårdsprodukter med Dödahavsmineraler 25%

Under hela kvällen har vi 15% på Yoggi teer!

VARMT VÄLKOMNA!
Helen & Mia

Många fina ljuslyktor och stakar finns hemma just nu!

onsdag 19 oktober 2011

En trevlig och informationsrik kväll med Naturkosmetik!

Igår kväll när regnet strilade ner begav vi oss till Scandic i Örebro för att få information från Naturkosmetik kompaniet och dess produkter. Kvällen inleddes med en god veg.buffé Vi fick presentation om nya produkter fr bla
,

En del nya produkter beställde vi hem bla hårfärgning, hårvax, en herrserie med underbar doft, kanelstänger, vanilj och mycket mer. Alla produkter är utan flera konstiga tillsatser.