HANDLA I VÅR WEBSHOP

HANDLA I VÅR WEBSHOP
HANDLA I VÅR WEBSHOP

måndag 30 juni 2014

Vi skriver 1 juli......imorgon

Vi befinner oss mitt i svenska sommaren...och värmen och solen är saknad...brrrr.

Upptäckte att det var ca 7v sedan bloggen uppdaterades och detta beror på att vi har haft mycket att göra. Vi har haft en fin vår och sommar, allt mer kunder hittar till butiken. Vi har även haft mycket att göra på vår lediga tid.

Det händer alltid något nytt eller roligt i butiken, så man går hem med ett leende.

För ca 3-4 v började vi med två nya klädmärken: Kanok och Blooming!!! Båda klädmärkena har fantstisk kvalité. Kanok har kläder från XS-3XL och de flesta plaggen är A-formade. Blooming går åt det romantiska, men lite rejält och skönt. Det lilla extra i fantastisk färger. Finns fr S-XL. Är det något vi inte har hemma tar vi hem det, inom några dagar.

 
 Lite axplock vad vi har hemma från Kanok!

ÄLSKLINGSHOODIE ROSA PUSSTRÖJA RANDIG ROSA

 En del av det vi har hemma nu!




Nu kavlar vi upp ärmarna för en mycket intensivperiod med fanstiska kunder/vänner/turister. Tänk vad mycket positivt vi får höra från alla turister, vad Nora är vackert, mysigt mm. Ni som inte håller med skulle behöva vara i butiken några dagar så skulle ni förstå vilken fantastisk kommun vi bor i, trots att en del gnäller. Nora har inte bara stadskärnan, det finns så oändligt mycket mer. Ett helt smörgåsbord ligger uppdukat för dig varje dag.

Vi har öppet mån - fre 10:30 -18 och lördagar stänger vi först kl 16 och detta gäller t o m sista augusti.

Hos oss kan du hyra MTB-cykel och prova härliga och vackra leder. Vill du hyra en cykel för att cykla i terräng kostar det 290kr per dag.

Vi har fått en mycket i vårt skafferi utan tillsatser och glutenfritt!  Foto: Glutenfria nyheter hos oss 󾌵


Mia går snart på semester och då dyker vår Tova upp i butiken för att hålla ställningarna medans hon är borta, tillsammans med Helen och Agneta.

Passar på att önska alla våra kunder/vänner en fin ledighet/semester!


onsdag 7 maj 2014

Våren har stannat av, men fortsätter på hörnan!

Nu har det varit glest mellan inläggen, men det händer något på hörnan trots att inläggen inte duggat tätt.

Turisterna har återvänt till Nora om ej så många ännu. Bussarna kommer alltid oavsett väder. När solen lyser är det ganska mycket folk på gatorna. Noraglassen lockar, Helen & Mia lockas till Caféet tvärsöver gatan. Mumsigt!

Snart blir det gågata på Prästgatan och detta innebär att medlemmarna i Noraköpmannaförening har öppet till kl 16:00 på lördagar.

Idag fick vi en laddning från Naturkosmetik och Kungmarkatta.
Oliverna, kokosfettet, vaniljpulvret var efterlängtade av många, men nu är de åter på hyllan. Från Naturkosmetik fick vi in bl a te, vetegräspulver, korngräspulver, tea treeolja m m.

Vi kan avslöja att det kommer två nya klädmärken till första veckan av juni. Håll ett öga på facebook!

Avslutar inlägget med lite bilder på en del vi fått in i butiken!

 
Dessa finns endast kvar med röda och svarta stövlar 189kr

 
Hängare till sommarstugan, toaletten eller barnrummet.

 
 


 
Fint sommarlinne från Cream finns i vitt och rosa

 
Vi har många olika tights från Cream och Capri


                                                        Efterlängtade och populära byxor
                                                        från förra året, nu i vitt.


Snyggt sommarlinne!


Fin och snygg Creamklänning i vitt

 
Denna finns nu endast kvar i beige och en 42:a i vitt.

Kofta som finns i beige och vitt.
 
VÄLKOMNA TILL OSS!
Helen, Mia, Agneta

måndag 31 mars 2014

Tack alla för en toppen kväll!

Vi hade en fantastisk kväll med mycket folk den 27 mars! Tack alla som och besökte oss!

Tänk så många härliga människor det finns!

Dagen efter modekvällen, kom speditören med ett bamsepaket med vårbyxor, klänningar, tights och toppar. Allt från Cream!

Dessa godingar finns ljus mullvad och varm rosa

Linne finns nu i vitt och ljus mullvad

Fin kofta som passar det mesta!
Finns även i vitt!


Tights i vitt och mullvad.

Snygg och enkel klänning med fina detaljer!
 
 
Varmt välkomna till oss!

måndag 17 mars 2014

Vi packar upp....

Våren är på gång och det kommer mängder med varor till oss! Det vimlar av härliga godbitar!

Nästa vecka torsdagen den 27 mars, har vi tjejkväll på hörnan kl 18:30. Anmäl dig till oss via facebook eller på telnr 070-1718937.

Denna kväll är affärerna öppna till 21:00 och så också vi, därför blir denna tjejkväll lite annorlunda än tidigare.

Här kommer lite bilder på lite av det som kommit till oss!



























Varmt välkomna!!!!